Müügitingimused

1. Müügitingimuste kehtivus

Müügitingimused kehtivad Salon-kaupluse klientide (edaspidi Ostja) ja Novinare OÜ (edaspidi Salon-kauplus) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.

Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Salon-kaupluse toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

Salon-kauplus jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse Salon-kaupluses.

 

2. Hinnad

Kõik hinnad Salon-kaupluses sisaldavad käibemaksu 20%.
Kuvatud soodusprotsendid on ümardatud täisarvuni.

 

3. Tellimuse vormistamine

Toodete tellimiseks leidke sobivad tooted ja lisage need ostukorvi. Oma ostukorvi sisu saate vaadata, kui vajutate veebilehe päises asuvale ostukorvi ikoonile.

Ostukorvis olevate toodete koguseid on võimalik muuta, kirjutades koguse lahtrisse soovitud toodete arvu. Tooteid saate ostukorvist eemaldada vajutades samal real asuvale ristile.

Enne tellimuse vormistamist palume valida paki kohaletoimetamiseks sobilik tarneviis.

Tellimuse vormistamiseks vajutage nupule „mine maksma“. Kui olete juba Salon-kaupluse registreeritud kasutaja, siis logige kontole sisse. Kui tellite tooteid esimest korda, siis vajutage linnuke “loo konto” ning sisestage kontaktandmed.

Tellimuse kinnitamiseks vajutage nupule „esita tellimus“. Seejärel vormistatakse teile ettemaksuarve, mille saate tasuda kohe paypaliga, pangalingi kaudu või pangaülekandega. Tellimuse kinnitus ja arve koopia saadetakse teie e-posti aadressile. Tellimuste ajalugu ja arveid on võimalik hallata „Minu konto“ ikooni alt.

Tooted postitame pärast arve tasumist. Õppevideod saadame ühe tööpäeva jooksul.

 

4. Müügilepingu jõustumine

Ostja seob ennast tellimuse ja selle eest tasumisega pärast vajutamist nupule „esita tellimus”.

Müügileping jõustub hetkest, kui tellimuse kogusumma on laekunud Novinare OÜ arveldusarvele.

 

5. Kohaletoimetamine

Pärast müügilepingu jõustumist (Ostjapoolset arve tasumist) komplekteerib Salon-kauplus tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks Salon-kaupluse logistikapartneritele.

Tööpäevadel enne 12.00 esitatud ja makstud tellimused saate kätte juba järgmisel päeval või vastavalt tootekaardile märgitud tarneajale. Saartel võib kohaletoimetamine aega võtta kuni 3 päeva. Juhul kui mingil põhjusel saadetis viibib, lepib Salon-kaupluse klienditugi Ostjaga kokku sobiva tarneaja.

Viivitusteta kohaletoimetamiseks palume hoolega üle kontrollida kohaletoimetamiseks sisestatud andmed.

Transpordi käigus vigastada saanud tooted, kuid mitte tootepakendid, asendatakse Kliendile. Juhul, kui toote asendamine peaks osutuma võimatuks, hüvitatakse Ostjale kauba maksumus.

Salon-kauplus ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Salon-kauplus ei saanud mõjutada või ette näha.

 

6. Tagastamisõigus

Salon-kauplusest ostetud toodetele kehtib alates kauba kättesaamisest 14-päevane tagastamisõigus. Juhul kui e-poest tellitud toode Ostjale ei sobi, võib ta selle põhjendusi esitamata e-kauplusesse tagastada.

Kauba tagastamiseks kontakteeruge Salon-kaupluse klienditeenindusega telefonil 560 74 933 või saatke taganemisavaldus aadressile salonk@salon-k.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Vastavalt Tarbijakaitseameti juhistele (vt. siia) ei kehti tagastamisõigus toodetele mida ei saa hügieenilistel põhjustel tagastada (nagu keha-, käte-, juuksehooldus-, nahakosmeetika). Tagastatavad tooted peaksid olema kasutamata ja pakend terve ja kahjustamata.

Juhul kui osutub möödapääsmatuks, et Ostja peab kauba enda kulul tagasi saatma, hüvitatakse Ostjale tagastatava kauba maksumus koos saatmiskuluga hiljemalt 14 päeva jooksul alates toote tagastamise avalduse kättesaamisest.

Lisaks ei kehti 14-päevane taganemisõigus kaubale, kui:

  1. toode on valmistatud arvestades konkreetse Ostja isiklikke vajadusi;
  2. toode on valmistatud Ostja esitatud tingimuste kohaselt;
  3. toode on segatud või ühendatud mingi teise toote või kaubaga, nii et neid ei saa enam teineteisest eraldada;
  4. toodet on kasutatud majandus- ja kutsetegevuse eesmärgil;
  5. rikke on põhjustanud seadme vale kasutamine (juhendi järgimata jätmine);
  6. seadet on kasutatud sobimatu voolupingega;
  7. tootel on mehaanilised vigastused või see on purunenud (nt kukkumise tõttu);
  8. tegemist on seadme normaalse kulumise ning vigade korral, mis ei halvenda seadme väärtust ega kasutust;
  9. seadet on parandanud maaletooja poolt mittevolitatud hooldaja.

Kui selgub, et Ostja ei ole saanud tellitud toodet, kaup ei vasta e-poes olevale kirjeldusele või tootel ilmneb viga, siis ei pea Ostja tegema taganemisavaldust 14 päeva jooksul, vaid võib kasutada seadusest tulenevat pretensiooni esitamise õigust.

 

7. Ostetud kauba/toodete kasutamine majandus- või kutsetegevuse eesmärgil (k.a juriidiline isik)

Juhul kui ostetud toodet on kasutatud majandus- või kutsetegevuse eesmärgil või on olnud ostjaks juriidiline isik, siis tavaline pretensioonide esitamise kord ei kehti. Nimetatud juhtumiste korral on reeglina pretensioonide esitamise aeg 6 kuud või rohkem, kui tootja on nii lubanud. Selle perioodi jooksul tootjapoolsete defektide ilmnemisel toode asendatakse või remonditakse.

Tooteid ei asendata kui:

  1. toode on valmistatud arvestades konkreetse Ostja isiklikke vajadusi;
  2. toode on valmistatud Ostja esitatud tingimuste kohaselt;
  3. toode on tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel kasutamiseks kõlbmatu või see on olnud kasutusel või avatud (kosmeetikatooted jms);
  4. toode on segatud või ühendatud mingi teise toote või kaubaga, nii et neid ei saa enam teineteisest eraldada;
  5. rikke on põhjustanud seadme vale kasutamise (juhendi järgimata jätmine);
  6. toodet on kasutatud sobimatu voolupingega;
  7. toodet on mehaanilised vigastused või see on purunenud (nt kukkumise tõttu);
  8. toote normaalse kulumise ning vigade korral, mis ei halvenda seadme väärtust ega kasutust;
  9. toodet on parandanud maaletooja poolt mittevolitatud hooldaja.

 

8. Vastutus

Salon-kauplus ja Ostja vastutavad teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tehtud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

 

9. Vääramatu jõud

Salon-kauplus ei vastuta tekitatud kahju või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Salon-kauplus ei saanud mõjutada või ette näha.

 

10. Isikuandmete kaitse ja turvalisus

Salon-kauplus lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele.

Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Ostja personaalsete pangatunnuste turvalisuse.

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

 

11. Pretensioonide esitamise kord

Salon-kauplus vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Salon-kaupluse kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile salonk@salon-k.eevõi helistada telefonil: +372 560 74 933

Pretensioonis tuleb ära märkida:

1) Ostja nimi ja kontaktandmed;

2) Kaebuse esitamise kuupäev;

3) Kauba puudus;

4) Salon-kauplusele esitatav nõue;

5) Viidata tuleb tehingu sooritamist või garantiid tõendavale dokumendile või lisada selle koopia kaebusele.

Salon-kauplus vastab pretensioonile kirjalikult 15 päeva jooksul pärast Ostjapoolse pretensiooni kättesaamist. Kui Salon-kauplusel ei ole võimalik 15 päeva jooksul Ostja pretensioonile vastata, teatatakse sellest kirjalikult koos põhjenduse ja tähtajaga, mis ajaks vastus saadetakse.

Salon-kauplus ei vastuta Ostja süül toote puuduste tekkimise eest, puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase hoiustamise või kasutamise tulemusena. Puuduste hulka arvestatakse toote puudusi, kuid mitte tootepakendi puudusi.

Juhul kui toode ei vasta lepingutingimustele, tal esineb puudusi või rikkeid, on Ostjal õigus nõuda toote parandamist või asendamist. Juhul, kui toote parandamine või asendamine ei ole võimalik, ebaõnnestub või põhjustab Ostjale põhjendamatuid ebamugavusi, on Ostjal õigus lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist.

Kohtuvälise lahendi leidja internetipõhiste tarbijavaidluste lahendamisel  vastavalt Euroopa parlamendi ja nõukogu (EL) määrusele 524/2013: vajuta siia.

Kui ostja ja Salon-kaupluse ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.

Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.